NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

El Sr. Arquebisbe rep la visita del nou director general d’Afers Religiosos

enviar a un amigo

El Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, ha rebut, aquest dijous, dia 6 de setembre, al palau arquebisbal, la visita institucional del nou director general d’Afers Religiosos de la Generalitat de Catalunya, Sr. Marcel·lí Joan.

Marcel·lí Joan (Barcelona, 1959) va ser nomenat nou director general d’Afers Religiosos el passat mes de juny. És periodista per la Universitat Autònoma de Barcelona i professor del postgrau de Comunicació institucional i religió a l’era digital a la Universitat Ramón Llull.

En l’àmbit eclesial ha estat delegat general dels Mitjans de Comunicació de l’Arquebisbat de Barcelona, secretari del Consell Pastoral Diocesà de Barcelona i, com a membre del Grup Sant Jordi de defensa i promoció dels Drets Humans  ha estat un dels impulsors del document El fet religiós a la Catalunya del futur. També va participar en la Comissió preparatòria del Concili Provincial Tarraconense celebrat l’any 1995.