NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Trobada dels infants de catequesi de comunió de Reus al Santuari de la Mare de Déu de Misericòrdia

enviar a un amigo

Uns dos-cents nens i nenes que actualment estan realitzant el segon curs de catequesi d’infants a les parròquies de Reus es van trobar, aquest passat dissabte, dia 10 de març, al Santuari de la Mare de Déu de Misericòrdia. Van ser convocats a la plaça de la Pastoreta i van anar en peregrinació, juntament amb les seves catequistes i els rectors de les parròquies, recorrent tot el passeig de Misericòrdia.

En arribar al santuari van poder escoltar el relat de l’aparició de la Mare de Déu a la pastoreta Isabel Besora acompanyat d’unes il·lustracions. Tot seguit, van cantar els goigs a la Mare de Déu i van pujar al cambril per poder donar-li un petó i oferir-li la seva pregària. En sortir es van fer la tradicional fotografia de grup i per acabar van poder gaudir d’una estona de danses i cançons de catequesi.

Com ja és habitual en aquesta trobada els infants van fer un petit donatiu, un euro, que es destinarà a la Fundació Josep Pont i Gol, una iniciativa tant de les parròquies com de les comunitats religioses i de la Càritas Interparroquial de Reus,  que intenta donar resposta als problemes d’ordre social i cultural que pateixen moltes persones d’aquesta ciutat.

La trobada de nens i nenes de segon curs de catequesi, que es realitza cada any, té com objectiu principal que els nens i nenes de Reus coneguin, d’una manera didàctica i festiva, la història de l’aparició de la Mare de Déu esdevinguda el 25 de setembre de 1592.