NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

’Stella Maris’ impulsa una campanya de recollida de gorres de llana per als mariners

enviar a un amigo

La delegació diocesana de l’Apostolat del Mar ha iniciat una campanya de recollida de gorres de llana per a les dures travessies dels mariners durant l’hivern. Molts d’ells fan una estança molt curta a port cosa que els impedeix comprar res a la ciutat.

Durant l’any 2017 els voluntaris de l’Apostolat del Mar-Stella Maris han visitat més de 500 vaixells al Port de Tarragona. Això representa arribar a una mitjana de quinze tripulants per vaixell, és a dir, a un total de 7.500 persones. A tots ells se’ls lliura una carpeta amb informació de la ciutat, dels serveis d’Stella Maris, un llibret de pregàries, unes estampes de la Mare de Déu del Carme i se’ls ofereix un servei de transport dins del port i la possibilitat de celebrar missa a bord del vaixell o bé al Centre.

En el darrer any prop de 900 mariners han visitat el Centre de l’Apostolat del Mar a Tarragona on hi troben connexió gratuïta a Internet per contactar amb la família, una capella, una cafeteria i uns voluntaris disposats a escoltar-los i atendre’ls en el que necessitin.

Les gorres de llana es poden fer arribar a les parròquies o bé directament al Centre de l’Apostolat del Mar (Passeig de l’Escullera s/n), de dilluns a divendres de les 17.00 a les 20.00 h.

Per a més informació es pot trucar al tel. 977 23 30 83 / 639 978 982 o escriure al correu apostolatdelmar@arqtgn.cat.