NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Més de dos-cents infants de catequesi de Comunió s’apleguen a la Catedral

enviar a un amigo

Procedents de les parròquies de Tarragona, La Secuita, l’Argilaga i Constantí, més de dos-cents infants de segon curs de catequesi de Comunió van participar aquest passat dissabte dia 3 de març en aquesta trobada que cada any convoca infants, pares, catequistes i rectors.

La trobada es va iniciar just davant de la porta romànica del Claustre on el Sr. Arquebisbe els va acollir i donar la benvinguda, i la Sra. Maite Muñoz, catequista de la Parròquia de Sant Pere i Sant Pau els va explicar les escenes o imatges que hi ha representades en els capitells i el timpà del portal. Tot seguit, els infants es van dividir en quatre grups per iniciar un recorregut que els va portar a la capelles de Santa Tecla, del Baptisteri, del Santíssim i de la Mare de Déu del Claustre. Paral·lelament Mn. Joan Àguila, delegat diocesà de Catequesi i Catecumenat va impartir una xerrada als pares dels infants, a la capella de Lestonnac-L’ensenyança de Tarragona, sobre el tema «Catequesi i família». Mn. Àguila va subratllar la importància del treball conjunt que hi ha d’haver entre la parròquia i la família pel que fa a l’educació de la fe del fills.

En finalitzar el recorregut per les quatre capelles, el Sr. Arquebisbe els va explicar els pilars principals del seu ministeri com és ensenyar, presidir i santificar. Tot seguit, com a pregària final, cada parròquia va presentar un element propi de la celebració de l’eucaristia com ara el missal, les estovalles, els ciris o les flors, entre d’altres.

Veure més fotografies »