NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

‘La Passió de Sant Fructuós’ es representarà per primera vegada el dia 21 de gener a l’amfiteatre de Tarragona

enviar a un amigo

En el 10è aniversari de l’inici de l’Any Jubilar de Sant Fructuós torna a escena La Passió de Sant Fructuós, la recreació històrica del bisbe Fructuós i els seus diaques, Auguri i Eulogi, cremats vius a l’amfiteatre l’any 259 dC, sota la persecució dels emperadors Valerià i Gal·liè. Un espectacle on es combinen recreació històrica, bellesa coreogràfica i música en directe per l’Schola Cantorum dels Amics de la Catedral de Tarragona.

Per primera vegada es representarà l’amfiteatre de Tarragona el mateix dia, el 21 de gener, i a la mateixa hora, a les 11 del matí, que van esdevenir els fet martirials. Les entrades, a 8 euros, es poden adquirir a qualsevol centre de El Corte Inglés o bé a través del web www.elcorteingles.es/entradas.

Des de l’Associació Cultural Sant Fructuós s’ha preparat per aquest mateix dia una programació especial per tal que famílies i grups parroquials puguin passar un dia inoblidable a Tarragona. En acabar la representació de La Passió de Sant Fructuós, que té una durada de 75 minuts, al Parc de les Granotes, els personatges explicaran les seves indumentàries i aquells que ho vulguin podran fer-se fotos amb ells. A partir de les 14.30 h, amb l’entrada de la representació, es podrà visitar l’exposició De Tarragona a Tournai: L’arqueologia de les primeres Catedrals d’Europa, el Museu Bíblic Tarraconense i la Capella de Sant Pau al Centre Tarraconense El Seminari.

Finalment tindrà lloc l’acte central de la festivitat dels sants màrtirs Fructuós, Auguri i Eulogi, la missa pontifical a la Catedral, a les 18.00 h.