NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Càritas Interparroquial de Tarragona necessita voluntaris per al «Projecte Cim» d’inserció laboral

enviar a un amigo

El programa sociolaboral de Càritas és una eina indispensable per aconseguir la inserció laboral de les persones que atén. Per aquest motiu està apostant fortament per aquest objectiu a través del «Projecte Cim».

Rep aquest nom perquè de la mateixa manera que els muntanyencs necessiten unes eines per pujar el cim, les persones que busquen feina també necessiten uns recursos com ara informació, preparació o acompanyament, entre d’altres.

L’instrument bàsic per fer-ho són els itineraris personalitzats d’inserció laboral. És a dir, conèixer cada persona individualment i posar-se al seu costat per tal que pugui anar adquirint el que li falta per aconseguir feina. Això implica acollir cada persona, crear un espai per reconèixer i identificar la seva situació, per concretar la seva demanda o marcar objectius i establir acords. Aquesta informació permet obtenir un diagnòstic d’ocupabilitat, que serveix per a definir la situació actual de la persona, l’objectiu professional i la manera d’arribar a aquest objectiu futur mitjançant formació.

Càritas Interparroquial de Tarragona necessita persones voluntàries per portar aquest projecte endavant. Els interessats en formar part de l’equip de voluntaris d’aquest projecte, es poden posar en contacte a través del correu electrònic cit@caritasdtarragona.cat o bé trucant al telèfon 977 24 23 37.