NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Celebració d’enviament de dos joves que participaran en un camp de treball amb immigrants a Ceuta

enviar a un amigo

El Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, ha presidit aquest divendres, dia 21 de juliol, a la capella del palau arquebisbal, la celebració d’enviament de dos joves de l’arxidiòcesi, Maria Melero i Magí Pallejà, que del 29 de juliol al 12 d’agost, marxaran a Ceuta per a participar en un camp de treball amb immigrants.

Una proposta que els ha arribat de la Delegació diocesana de Missions i que organitzen, des de fa sis anys, els missioners xaverians a Espanya, les germanes franciscanes missioneres de Maria i el Centre d’Immigrants San Antonio. En aquest Centre, ambdós joves, de dilluns a divendres al matí, impartiran classes de castellà, manualitats, informàtica i organització de jocs. A la tarda, serà el moment d’intercanvi i reflexió del viscut confrontant-t’ho amb la Paraula de Déu.

En la celebració d’enviament, on hi ha participat també alguns familiars i amics, el Sr. Arquebisbe els ha demanat que obrin el cor a tot allò que viuran perquè després ho puguin explicar i transmetre a les seves comunitats parroquials i a les seves amistats.

La Maria i el Magí, dos joves molt vinculats a l’Associació Cultural Sant Fructuós, l’any vinent començaran els seus estudis universitaris de Química i Magisteri, respectivament.