NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Una setantena de joves de l’arxidiòcesi han pelegrinat fins a Santiago de Compostela

enviar a un amigo

Els joves van iniciar el pelegrinatge, organitzat per la Delegació diocesana de pastoral de joventut, el dilluns dia 3 de juliol a la nit.

Arribats a Ourense van començar el camí anomenat «de la Plata», que travessa la península de sud a nord. Durant cinc etapes van recórrer més de cent quilòmetres des d’Ourense passant per Cea, Lalín, Bandeira i Lestedo. El darrer dia, el diumenge, van arribar a Santiago de Compostela on van participar en la missa del pelegrí, amb l’oportunitat de contemplar un dels elements més populars de la Catedral, el Botafumeiro, i van abraçar l’apòstol.

El camí ha estat una oportunitat per a què els joves es coneguin millor, facin noves amistats i participin d’una experiència que els ajudi a créixer en la fe. Les catequesis diàries, les celebracions de l’eucaristia i la celebració del perdó els ha ajudat a aprofundir-hi.

Aquesta activitat, adreçada a joves a partir dels 14 anys, és proposada en anys alterns, a l’estiu, per la Delegació diocesana de Joventut.