NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Més de tres-centes pelegrins de l’arxidiòcesi són a Lourdes

enviar a un amigo

Del 8 al 12 de juliol s’està celebrant el 45è pelegrinatge al Santuari de la Mare de Déu de Lourdes, a França, organitzat per l’Hospitalitat diocesana de la Mare de Déu de Lourdes. Aquest pelegrinatge, que porta per lema «El Senyor ha fet en mi meravelles», serà presidit, com cada any, pel Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol.

Malalts, voluntaris, equip mèdic, preveres i pelegrins sortiran en autobús aquest proper dissabte, dia 8 de juliol, a primera hora del matí des de Tarragona per a participar en aquest pelegrinatge anual. Durant aquests dies els pelegrins participaran en diferents actes com la missa a la Gruta, la missa internacional a la Basílica de Sant Pius X, el viacrucis, la processó de torxes o el bany a les piscines habilitades per als malalts.

El primer pelegrinatge diocesà al santuari de la Mare de Déu de Lourdes es va fer el juny de 1973 sent aleshores arquebisbe de Tarragona el Dr. Josep Pont i Gol.

Actualment són més de sis milions de persones les que cada any visiten el Santuari, lloc on l’any 1858, fins a divuit ocasions, es va aparèixer la Mare de Déu a una noia humil i senzilla de catorze anys, Bernadette Soubirous, en una cova natural a la vora del riu Gave, al cor dels Pirineus.