NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

L’arxiprestat del Baix Penedès celebra la 32a Trobada de cristians

enviar a un amigo

L’arxiprestat del Baix Penedès ha celebrat aquest diumenge passat, dia 14 de maig, a la tarda, la 32a Trobada de Cristians que, per primera vegada, ha tingut lloc a Cunit.

La trobada es va iniciar a l’església parroquial de Sant Cristòfol de Cunit amb la pregària conduïda per l’arxiprest, Mn. Joan Maria Padrell. Després Mn. Enric Mateu, rector de la Parròquia, va explicar la història del poble de Cunit, algunes curiositats i l’evolució de la comunitat cristiana com també va destacar la bellesa de l’absis romànic de l’antiga església del segle XII.

Seguidament, al Casal Municipal, el centenar de persones aplegades van iniciar els grups de treball entorn l’encíclica del papa Francesc «L’alegria de l’Evangeli». L’objectiu era aprofundir de quina manera personal i col·lectiva les comunitats cristianes podien esdevenir evangelitzadores, sense quedar-se en objectius genèrics, sinó cercant punts factibles que els presents poguessin dur a terme en les seves vides i en la vida de la parròquia. La sessió va ser molt fructífera, va ajudar a conèixer les realitats i a cercar conclusions que seran exposades i desenvolupades als diferents consells parroquials i de l’arxiprestat.

Finalment, l’eucaristia, presidia pel vicari episcopal Mn. Joan Miquel Bravo i concelebrada pels rectors de l’arxiprestat va cloure la Trobada.

Fotografies: Pablo Faccia