per paraula clau            per mes i any
abril de 2017

Divendres 28

Presentació del llibre «Joan Curieses, escultor» a La Selva del Camp

La publicació està escrita pel professor Antonio Salcedo i prologada pel director del Museu Bíblic Tarraconense, Dr. Andreu Muñoz.

En acabar la presentació del llibre s’inaugurarà l’exposició sobre l’obra de Mn. Curieses que es podrà visitar fins el dia 28 de maig. Per consultar l’horari es pot trucar al tel. 977 76 60 06.

Lloc: Castell de La Selva del Camp
Hora: a les 20.00 h
Organitza: Museu d’Art Modern de la Diputació de Tarragona, Museu Bíblic Tarraconense i Ajuntament de La Selva del Camp.

Diumenge 30

30a trobada de cristians de l’Alt Camp

Programa del dia:

10.30 h. Acollida al pati de l’Ajuntament de Santes Creus
11.00 h. Concert a l’església del Monestir. La influència del cant gregorià a la Polifonia, per l’Schola Gregoriana de Catalunya i el Cor Arsmusica.

Reflexió de Mn. Miquel Barbarà sobre el cant i la música en la litúrgia parroquial.

14.00 h. Dinar al Pont d’Armentera
17.00 h. Presentació del retaule de Santa Magdalena i del Sant Crist a l’església parroquial
18.00 h. Celebració de l’eucaristia i comiat.

Inscripcions, a la parròquia, abans del dia 24 d’abril o bé trucant als tels. 977 60 00 13 o 617 086 238.

Lloc: Al Monestir de Santes Creus i al Pont d’Armentera
Hora: a les 10.30 h
Organitza: Arxiprestat de l’Alt Camp

arxiu 30a trobada de cristians de l’Alt Camp

Conferència pasqual del P. Abat de Poblet

A càrrec del P. Abat del Monestir de Santa Maria de Poblet, Fra. Octavi Vilà.

Hora: 19.00 h.
Lloc: Església del Monestir de Santa Josep i Santa Anna de Tarragona (Germandes Carmelites Descalces, c/ del Carme).

[Veure l'agenda per mesos]