Agenda per mesos

Llegenda: Mes amb activitats Mes sense activitats

maig/2017

Conferència a càrrec del rector del Santuari de Montserrat, P. Joan M. Mayol / Acte commemoratiu del V centenari del naixement de l’arquebisbe Antoni Agustí / Recital-pregària amb orgue a Reus / Concert solidari amb el poble del Perú / Jornada diocesana de pastoral de la salut a Tarragona / Concert homenatge a Mn. Ramon Muntanyola / Entrenament-formació del curs Alpha / Acte commemoratiu del V centenari del naixement de l’arquebisbe Antoni Agustí / IV Diàleg Missió-Cooperació / Conferència a càrrec del rector del Santuari de Montserrat, P. Joan M. Mayol

juny/2017

Presentació del llibre «Els goigs i altres himnes populars de Mn. Ramon Muntanyola» / Conferència sobre el retaule major de Poblet / III Jornades d’Història Mn. Sanç Capdevila i Felip / Acte commemoratiu del V centenari del naixement de l’arquebisbe Antoni Agustí / Trobada d’amics i col·laboradors de l’Arxiu Històric Arxidiocesà de Tarragona / Enviament missioner del seminarista Adrià Fernández / Sopar de germanor dels 50 anys del Col·legi Sant Pau Apòstol / Sopar-col·loqui sobre «Religiositat popular» / Acte commemoratiu del V centenari del naixement de l’arquebisbe Antoni Agustí / Vetlla de l’Esperit a Tarragona / Vetlla de Pentecosta a Reus / Vetlla de pregària de final de curs / Acte commemoratiu del V centenari del naixement de l’arquebisbe Antoni Agustí / Presentació del llibre «Els goigs i altres himnes populars de Mn. Ramon Muntanyola»

juliol/2017

Curs d’iconografia bizantina: dibuixar i pintar una icona / Missa de clausura dels 400 anys de l’església parroquial de Riudoms / Camí de Sant Jaume per a joves / Curs d’iconografia bizantina: dibuixar i pintar una icona

agost/2017

Pelegrinatge a Terra Santa / Pelegrinatge a Terra Santa