Inaugurada a Tarragona l’exposició «Joan Curieses, escultor»

L’exposició al Museu Bíblic Tarraconense (c/ de les Coques 1-C, Tarragona) es podrà visitar fins el dia 23 d’abril.

La creu de Lampedusa arriba a Montblanc i Reus

Aquest proppassat diumenge 19 de març la creu va ser acollida a Montblanc on va presidir la missa major a l’església parroquial de Santa Maria i, a la tarda, el viacrucis per l’interior de l’església.
 + info :

Cardenal Sistach: «A l’Església cal actuar en consciència, a Déu no el podem enganyar»

El Cardenal Lluís Martínez Sistach, arquebisbe emèrit de Barcelona, va ser el convidat, aquest dilluns dia 20 de març, de la darrera conferència quaresmal de l’arxiprestat de Tarragona Centre...
 + info :

Recés quaresmal per al clergat

Aquest dilluns dia 20 de març s’ha celebrat el recés de Quaresma per a preveres i diaques al Seminari Pontifici.
 + info :

Prop de 250 joves participen en la Trobada diocesana a Riudoms amb el lema «Sembradors d’esperança»

En el marc de la trobada, celebrada el dissabte 18 de març, es va fer l’acollida diocesana de la creu de Lampedusa.
 + info :

Manifest de les delegacions de pastoral familiar de les diòcesis amb seu a Catalunya, amb motiu de la Setmana de la Família i de la Vida

Amb el lema «L’ALEGRIA DE L’AMOR ES VIU EN FAMÍLIA!» volem manifestar que l’amor viscut dins la família és el que ens fa experimentar més alegria i ens estimula a estimar-nos més i a compartir les nostres il·lusions i neguits.
 + info :

«La Paraula és un do. L’altre és un do», missatge del papa Francesc per a la Quaresma

El Sant Pare, en el seu missatge per a aquest temps quaresmal, convida a «no acontentar-se amb una vida mediocre, sinó créixer en l’amistat amb el Senyor».