Bon estiu!

Tornarem amb més informació de l’arxidiòcesi a finals del mes d’agost.
 + info :

La nova edició de ‘La Tàrraco dels primers cristians’ incorpora les novetats més recents del patrimoni paleocristià de casa nostra

La segona edició del llibre La Tàrraco dels primers cristians —editada en català, castellà i anglès—, que posa al dia els coneixements actuals sobre la Tàrraco cristiana dels primers segles, s’ha presentat aquest dijous, dia 26 de juliol...

El Festival de Música Antiga torna, un estiu més, al Monestir de Poblet

Aquest any s’ha ampliat el nombre de concerts i una de les vetllades estarà dedicada íntegrament a la música d’un compositor que va acabar els seus dies com a monjo de Poblet: Mateu Fletxa el Vell.

Nous nomenaments parroquials

Amb data de 5 de juliol de 2018, el Sr. Arquebisbe, Dr. Jaume Pujol Balcells, ha signat els següents nomenaments parroquials
vidal i barraquer

TV Diocesana