Aquest diumenge, dia 21, celebrem el DOMUND, la Jornada Mundial de les Missions

Actualment l’Església catòlica sosté 26.898 institucions en territoris de missió com hospitals, orfenats i residències d’ancians, entre d’altres.
 + info :

Mons. Antoni Vadell, bisbe auxiliar de Barcelona: «La pastoral de tu a tu és clau a l’escola»

Els equips directius, de pastoral i els professors de religió dels centres educatius de l’arxidiòcesi han estat convocats, per quart any consecutiu, per la Delegació diocesana de pastoral de joventut a una trobada formativa...
 + info :

El Cor i Orquestra dels Amics de la Catedral celebra una missa d’acció de gràcies en el seu 30è aniversari

La celebració, presidida pel Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, va tenir lloc el dia 15 d’octubre, festa de Santa Teresa de Jesús, a la Catedral.

La Conca de Barberà inicia el curs pastoral a Vimbodí

Les parròquies de l’arxiprestat de la Conca de Barberà s’han trobat aquest diumenge, dia 14 d’octubre, a Vimbodí per iniciar el curs.

Pelegrinatge de l’arxiprestat de l’Alt Camp a Montserrat

Uns 180 pelegrins de les parròquies de l’arxiprestat de l’Alt Camp van pelegrinar el passat dissabte, dia 6 d’octubre, a Montserrat.

Cambrils ha acollit la XXIII Trobada de Portants del Sant Crist de Catalunya

La trobada, organitzada per la Congregació de la Puríssima Sang de Nostre Senyor Jesucrist de Cambrils, es va celebrar aquest diumenge dia 7 d’octubre.

Els Pares Paüls s’acomiaden de la Parròquia de la Immaculada de Reus

No obstant, la seva presència a Reus continuarà atenent l’Església de Sant Vicenç de Paül i les dues comunitats de filles de la Caritat presents a la ciutat. La manca de vocacions a la Congregació els ha portat a prendre aquesta decisió.
 + info :

Els adolescents i joves de l’arxidiòcesi inicien el nou curs pastoral a Altafulla

Amb el lema «Tu ets amb mi», la Delegació diocesana de pastoral de Joventut va iniciar el nou curs pastoral el passat divendres, dia 5 d’octubre, amb una trobada a la Parròquia de Sant Martí de Tours a Altafulla.
vidal i barraquer

TV Diocesana