Notícies

Els mestres i professors de Religió de l’arxidiòcesi celebren una missa d’acció de gràcies en la cloenda del curs

Com cada any, al final del curs lectiu, els docents de l’assignatura de Religió catòlica a l’arxidiòcesi han estat convocats per la Delegació diocesana d’Ensenyament a participar en aquesta trobada fraterna d’acció de gràcies.
 + info :

Les parròquies del Baix Camp participen en la trobada arxiprestal de cristians a la Casa de Sant Josep

Prop d’un centenar de persones d’aquest arxiprestat van compartir plegats la tarda de diumenge passat per agrair el curs pastoral viscut en cada una de les comunitats.
 + info :

Mn. Joan M. Bajo, delegat diocesà de pastoral de la salut de Tortosa: «No hi ha res pitjor que veure un malalt sol»

La Delegació diocesana de pastoral de la salut ha celebrat aquest dissabte passat, dia 16 de juny, la darrera jornada formativa d’aquest curs a l’hospital Sant Pau i Santa Tecla de Tarragona.
 + info :

L’Arquebisbat, distingit per la seva col·laboració activa a favor de la donació de sang

El Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, ha recollit el guardó aquest dijous, dia 14 de juny, en l’acte de celebració del Dia Mundial del Donant de Sang a Reus.
 + info :

IV Jornades d’Història Mn. Sanç Capdevila i Felip organitzades per l’Arxiu Històric Arxidiocesà

Aquest any han tingut lloc els dies 14 i 15 de juny sobre el tema dels fenòmens migratoris a Catalunya al llarg dels segles XIX i XX.
 + info :

Solivella inicia els actes del 275è aniversari de la festa del vot de poble en honor al Sagrat Cor

La clausura de l’Any serà el dia 23 de juny de 2019, sent l’acte central i solemne el dilluns dia 10 de setembre, festa del Sagrat Cor.
 + info :

Els diàlegs prematrimonials, una formació interessant per a les parelles que preparen el seu casament

Més de 120 parelles de l’arxidiòcesi han participat en els diferents cursos oferts al llarg d’aquest curs per la Delegació diocesana de pastoral familiar, a través del Centre diocesà de preparació per al matrimoni.

El Seminari Major Interdiocesà celebra la tradicional trobada de final de curs

El dimecres dia 6 de juny va tenir lloc aquesta trobada a Barcelona amb l’assistència dels bisbes de les diòcesis que conformen el Seminari Major Interdiocesà i els diferents rectors dels Seminaris.
 + info :

Reeixida presentació a Tarragona del documental «Hereus d’un cardenal proscrit»

Aquest documental inèdit dirigit per la periodista i documentalista Llúcia Oliva, sobre l’Església tarragonina que es va resistir al franquisme, es va presentar el dia 7 de juny a l’Auditori Diputació, a Tarragona.

El P. Provincial dels Claretians de Catalunya visita la comunitat de Valls

El P. Ricard Costa-Jussà, Provincial dels Claretians de Catalunya, ha visitat la comunitat claretiana de Valls del 2 al 6 d’aquest mes de juny.
 + info :

Conveni de col·laboració entre l’Arxiu Històric Arxidiocesà i l’Ajuntament de Sarral per a la digitalització de fons parroquials

El Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, i l’alcalde de Sarral, Sr. Josep Amill Canela, han signat un conveni de col·laboració...
 + info :

Prop de 8.000 infants i adolescents han participat en la 33a edició del Concurs Bíblic de Catalunya

Aquest Concurs pretén fer arribar als infants i adolescents, any rere any, el missatge de la Paraula de Déu a partir d’unes activitats i qüestionaris.
vidal i barraquer

TV Diocesana