Per a saber més

1-BIBLIA 2-RECURSOS PASTORALS 3-HOMILIES I REFLEXIONS DOCTRINALS 4-BUTLLETINS OFICIALS CIVILS 5-ALTRES
Cercador d'enllaços
S'han trobat 12 registres.
Pàgines: [1]
5-ALTRES

HERMANO LEÓN
Sovint il·lustrar un text o un fulletó és un problema. Els Germans Franciscans de la Creu Blanca a “Hermano León” ens ofereixen una variada sèrie de “cliparts” gratuïts i de lliure disposició sobre motius religiosos, tant en color com en blanc i negre.

SERVEI METEOROLÒGIC DE CATALUNYA
Aquest portal pretén donar a conèixer tots els serveis que s’ofereixen en matèria de meteorologia. És per això que hi podreu trobar tota mena d’informació sobre l’activitat del Servei Meteorològic de Catalunya : des d’informació general del propi SMC fins a les dades meteorològiques d’arreu de Catalunya, imatges del radar en temps real, imatges del satèl·lit Meteosat, etc. Interessant pels qui han d’organitzar activitats a l’aire llliure, trobades, excursions, colònies, etc.

GUIA DE CATALUNYA
Trobeu tots els carrers i topònims de tots els municipis de Catalunya

BIBLIOTECA DE CATALUNYA

La Biblioteca de Catalunya ofereix un extraordinari servei als investigadors i estudiosos a través dels seus fons digitalitzats. Aquesta extraordinaria tasca permet posar a l’abast dels interessats una munió de documents, llibres, partitures, fotografies, etc. Pel que fa als llibres, per exemple, cal dir que més 35.000 títols del fons de la Biblioteca de Catalunya ja han estat i és previst que s’arribin a digitalitzar en els propers anys uns 100.000 llibres.

SERVICIO NACIONAL DE EMPLEO

Tot per a cercar feina a través de l’INEM. Tota mena d’informació sobre el món laboral (ofertes, demandes, oposicions, formació, prestacions)

SERVEI D´OCUPACIÓ DE CATALUNYA
Buscar feina, conèixer el mercat laboral a Catalunya, gaudir d´ajuts especials per a col·lectius en risc d´exclusió, aprendre una professió, consultar la normativa vigent... Tot això i més, en aquest apartat dedicat al treball.

UNIVERSITATIES.NET
Universitaties.net es un portal que té com a objectiu donar respostes des de l´àmbit del saber i el coneixement a persones que es troben en un procés de recerca interior, de recerca de sentit. A través de diferents itineraris vers Déu, oferim continguts que ajudin a "personalitzar" la pròpia fe, a rellegir i renombrar la pròpia experiència creient, des de les situacions vitals i quotidianes.

RELIGIÓ.CAT
El portal dels professors de religió catòlica de Catalunya. Una eina per al professorat, on hi podrà trobar documentació (Contingut curricular, documents d’Església, etc.) i elements didàctics (Jornades, activitats, imatges, etc.)

FESTES.ORG
FESTES.ORG és una finestra oberta al món de la cultura popular catalana i especialment, una porta d’entrada a les festes populars, enteses com aquells esdeveniments col·lectius que tenen lloc a l´espai públic, en els que cadascú és participant actiu —i no només un espectador— i que estan formats majoritariament per activitats rituals que compten amb la participació simultània de persones de diferents generacions.

MONESTIRS DE CATALUNYA
Aquest lloc pretén ésser una guia on pugui trobar-se informació sobre els monestirs de Catalunya. A més dels monestirs catalans, s’han ampliat aquestes pàgines amb més establiments monàstics fora del territori. Aquesta ampliació ha començat amb els monestirs del sud de França, (concretament de les regions franceses de Llenguadoc-Rosselló i de Migdia-Pirineus), els de la província d´Osca i els de la Rioja.

ESTADÍSTICA OFICIAL DE CATALUNYA
Web sobre l’estadística oficial de Catalunya. Totes les dades sobre població, economia, societat, territori i molts altres.

Governments on the WWW
La més completa base de dades d´institucions governamentals a la Xarxa (World Wide Web): parlaments, ministeris, oficines, tribunals, ambaixades, ajuntaments, les empreses públiques de radiodifusió, els bancs centrals, institucions governamentals, etc. Inclou també els partits polítics. On-line des de juny de 1995. Conté més de 17.000 entrades de més de 220 països i territoris.