NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Els adolescents i joves de l’arxidiòcesi inicien el nou curs pastoral a Altafulla

enviar a un amigo

Amb el lema «Tu ets amb mi», la Delegació diocesana de pastoral de Joventut va iniciar el nou curs pastoral el passat divendres, dia 5 d’octubre, amb una trobada a la Parròquia de Sant Martí de Tours a Altafulla.

La trobada es va iniciar amb una vetlla de pregària a l’església parroquial amb la qual es va encomanar totes les activitats que es duran a terme al llarg del curs, tant les parroquials com diocesanes, i també el Sínode de bisbes que aquest mes d’octubre s’està celebrant a Roma sobre el tema «Els joves, la fe i el discerniment vocacional». En referència al Sínode es van projectar alguns vídeos protagonitzats per joves de les diòcesis catalanes en els que donen testimoni de la seva vivència de fe en relació a l’Instrumentum laboris, el document de treball sinodal. Aquests vídeos han estat promoguts per la Càtedra de Teologia Pastoral Arquebisbe Josep Pont i Gol i el Secretariat Interdiocesà de Joventut (SIJ) i realitzats per l’equip de Comunicació de l’Arquebisbat de Barcelona.

Seguidament va tenir lloc el sopar i una actuació lúdica a càrrec del mag i il·lusionista Óscar Vallhonrat fent passar una bona estona a tots els joves i responsables allí congregats.

Durant la trobada, el delegat diocesà, Mn. Josep Mateu, va presentar el calendari d’activitats del nou curs, que es pot trobar al web www.delejot.cat, tot destacant la trobada diocesana de joves a Salou, el dissabte dia 4 de maig; el Camí de Sant Jaume, el mes de juliol; i el pelegrinatge a Terra Santa —per a joves majors de 18 anys— que es farà durant la segona quinzena d’agost.