NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Sant Jaume dels Domenys celebra les primeres Festes Quinquennals de la Mare de Déu dels Arquets

enviar a un amigo

El passat diumenge, dia 30 de setembre, va tenir lloc a la parròquia de Sant Jaume dels Domenys l’inici de les primeres Quinquennals amb el solemne trasllat de la Mare de Déu dels Arquets a la parròquia.

A la tarda, la imatge de la Mare de Déu va sortir de la seva ermita en processó presidida pel Sr. Arquebisbe. En arribar al poble, engalanat amb banderes marianes, va ser rebuda pel seguici festiu del poble el qual va saludar a la Mare de Déu amb una actuació conjunta.

Finalment la pregària de vespres a l’església parroquial i la veneració de la santa imatge van cloure el primer dia d’aquestes festes que s’allargaran, amb diversitat d’actes, fins al proper diumenge, dia 7 d’octubre, moment en què es retornarà la imatge de la Mare de Déu a la seva ermita.