NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Inauguració del nou curs 2018-2019 del Seminari Major Interdiocesà

enviar a un amigo

El dia 25 de setembre, al vespre, va tenir lloc la solemne sessió d’inauguració del curs 2018-2019 del Seminari Major Interdiocesà de Catalunya, a la seva seu del carrer Casp de Barcelona.

Va ser presidida pel Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, i va comptar amb l’assistència dels bisbes i els rectors dels Seminaris de les set diòcesis que conformen la Província eclesiàstica Tarraconense, i que s’agrupen en el Seminari Interdiocesà, amb el renovat equip de formadors: Mn. Javier Vilanova, rector; Mn. Gabriel Casanovas, vicerector; Mn. Jaume Gené, director espiritual; i Mn. Joaquim Blas, tutor d’Estudis.

Amb el rés de vespres, la celebració de l’eucaristia i el sopar de germanor es va inaugurar aquest nou curs que comptarà amb 24 joves en les diverses etapes de la seva formació per al ministeri sacerdotal. Aquesta trobada també va servir per agrair la tasca realitzada pels formadors que han estat en els darrers anys al SMI, Mn. Norbert Miracle, rector, i Mn. Jaume Casamitjana, vicerector; i donar la benvinguda al nou equip.