NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Conveni de col·laboració entre l’Arxiu Històric Arxidiocesà i l’Ajuntament de La Canonja per a la digitalització del fons documental de la Parròquia

enviar a un amigo

L’arquebisbe de Tarragona, Mons. Jaume Pujol, i l’alcalde de La Canonja, Sr. Roc Muñoz Martínez, han signat un conveni de col·laboració aquest dimecres, dia 12 de setembre, al Palau arquebisbal.

El conveni, que s’executarà en dos anys, contempla la conservació i restauració 55 pergamins dels segles XV i XVII de la parròquia de Sant Sebastià de La Canonja. Aquests pergamins, juntament amb el fons documental de la parròquia (segles XVIII-XX), integrat per manuals notarials, capítols matrimonials, testaments, llibres de confraries i altra documentació administrativa i econòmica de l’església, i els capbreus del cabiscol i el volum de Tarraconen praetensae matricitatis (segles XVII i XVIII) de l’Arxiu Capitular de la Catedral, seran digitalitzats.

Un cop digitalitzada tota aquesta documentació es podrà consultar a la pàgina web de l’Arxiu Històric Arxidiocesà de Tarragona.