NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Montserrat Roig Vallverdú, a la casa del Pare

enviar a un amigo

Montserrat Roig va traspassar el passat dissabte dia 11 d’agost. Des de l’any 2003 era laica amb missió pastoral i exercia la seva tasca pastoral a les parròquies de Vilallonga del Camp i El Rourell.

Nascuda el dia 5 de gener de 1962, a La Selva del Camp, va ser responsable de catequesi a la parròquia de Sant Andreu Apòstol d’aquesta vila i consiliària diocesana del Moviment de Joves Cristians de Comarques (JARC). Persona compromesa a la parròquia i en tots aquells àmbits on estava implicada va tenir una especial cura per la seva formació personal i espiritual. En l’àmbit professional era administrativa a la Seguretat Social.

El dia 2 de maig de 2003 va ser enviada com a laica amb missió pastoral a la parròquia de Sant Martí Bisbe de Vilallonga del Camp, i cinc anys més tard, el 28 de juliol de 2008, va rebre l’encàrrec pastoral de la parròquia de Sant Pere Apòstol del Rourell de mans del Sr. Arquebisbe. També col·laborava, a títol personal, amb les parròquies de La Pobla de Mafumet i del Morell.

També va ser membre del Consell Pastoral Diocesà durant el pontificat del Dr. Ramon Torrella i de la Comissió Coordinadora de la Delegació Diocesana de Catequesi des del 2004 al 2012.

Una de les seves darreres col·laboracions escrites va ser en el llibre «Sóc a la porta i truco... Una proposta per als joves» (CPL, 2012) a càrrec de diversos consiliaris de la JARC.

Les seves exèquies es van celebrar el dia 13 d’agost a la Parròquia de Sant Andreu de la Selva del Camp.

Reposi en la pau de Crist.