NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Ha mort Mn. Josep Moragues Borrull

enviar a un amigo

Mn. Moragues ha mort aquest divendres dia 29 de juny, solemnitat de sant Pere i sant Pau, a l’edat de 82 anys.

Nascut a Ulldemolins, Mn. Josep Moragues va ser ordenat de prevere a la capella major del Seminari el dia 26 d’octubre de 1958. En els primers anys del seu ministeri va ser vicari de la parròquia de la Immaculada de Reus i ecònom de la parròquia de Santa Maria de Les Pobles (Aiguamúrcia). Al tornar de la seva estada missionera al Sao Paolo, al Brasil, va ser nomenat ecònom de la parròquia de Sant Bartomeu d’Alió i més tard de la parròquia de Sant Martí de Maldà. Més tard, en la dècada dels vuitanta, va ser rector de les parròquia de Sant Cristòfol de Cunit i de l’Assumpció de Segur de Calafell com també administrador parroquial de Santa Maria de Bellvei i de Santa Maria de Santa Oliva. També va ser membre del Consell presbiteral.

El mes de juliol de 1989 era nomenat rector de la parròquia de Sant Martí del Morell càrrec que, juntament amb el de rector de la parròquia de Sant Joan Baptista de La Pobla de Mafumet, va assumir fins el juny de 2012. Actualment era capellà adscrit de la Parròquia de Sant Ramon Nonat de Salou.

Reposi en la pau de Crist.