NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Els mestres i professors de Religió de l’arxidiòcesi celebren una missa d’acció de gràcies en la cloenda del curs

enviar a un amigo

Com cada any, al final del curs lectiu, els docents de l’assignatura de Religió catòlica a l’arxidiòcesi han estat convocats per la Delegació diocesana d’Ensenyament a participar en aquesta trobada fraterna d’acció de gràcies.

La celebració de l’eucaristia ha tingut lloc aquest dimarts dia 19 de juny a la capella major del Seminari de Tarragona i ha estat presidida pel Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol i concelebrada pel delegat diocesà d’Ensenyament, Mn. Norbert Miracle.

En l’homilia, el Sr. Arquebisbe els ha parlat de justícia social i del compromís cristià que comporta l’eucaristia en favor del proïsme, especialment del més empobrits i marginats de la societat.