NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Els diàlegs prematrimonials, una formació interessant per a les parelles que preparen el seu casament

enviar a un amigo

Més de 120 parelles de l’arxidiòcesi han participat en els diferents cursos oferts al llarg d’aquest curs per  la Delegació diocesana de pastoral familiar, a través del Centre diocesà de preparació per al matrimoni.

Aquest dissabte passat, dia 9 de juny, s’ha realitzat al Centre pastoral Oblates el curs intensiu de preparació al matrimoni en el que han participat 21 parelles. A més, al llarg d’aquest curs s’han ofert una quinzena de cursos —entre setmana o bé caps de setmana— amb l’objectiu d’ajudar les parelles a preparar-se per a formar una família cristiana. La valoració per part dels participants ha estat molt positiva i enriquidora.

Els diàlegs prematrimonials són una proposta de formació, diàleg i reflexió per a les parelles de nuvis que es preparen per al sagrament del matrimoni. Acompanyats d’un matrimoni animador, que condueix les diferents sessions, a través de diferents xerrades i treballs de grups es tracten temes com la psicologia o la dimensió social de la parella, l’amor, la convivència, la sexualitat, els fills, la fe i el sagrament del matrimoni.