NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

El Seminari Major Interdiocesà celebra la tradicional trobada de final de curs

enviar a un amigo

Aquest dimecres dia 6 de juny ha tingut lloc la tradicional trobada final de curs del Seminari Major Interdiocesà (SMI) a Barcelona amb l’assistència dels bisbes de les diòcesis que conformen el SMI —Tarragona, Girona, Lleida, Solsona, Tortosa, Urgell i Vic— així com també els rectors dels diferents Seminaris.

La trobada es va iniciar amb una reunió dels bisbes i dels rectors dels Seminaris amb els formadors del Seminari Major: Mn. Norbert Miracle, rector; Mn. Jaume Casamitjana, vicerector i Mn. Javier Vilanova, director espiritual. Durant la reunió van avaluar el curs 2017-2018 al SMI, van reflexionar sobre l’aplicació del nou Pla de formació sacerdotal «El do de la vocació presbiteral» i van fer un balanç del desenvolupament del curs a més de plantejar projectes de futur.

Seguidament van celebrar l’eucaristia a al capella del Seminari, que va ser presidida pel Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, president de la Conferència Episcopal Tarraconense, i concelebrada pels altres bisbes. El sopar de germanor amb els seminaristes va cloure la trobada.