Inici | Contacte Santoral | Vocabulari religiós | Actes Sant Fructuós Dissabte, 18 de agost de 2018
idioma castellano
consulti la nostra web a facebook Twitter de l'Arquebisbat de Tarragona Arquebisbat de Tarragona al Youtube Flickr

NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Prop de 8.000 infants i adolescents han participat en la 33a edició del Concurs Bíblic de Catalunya

enviar a un amigo

Un total de setanta-sis centres escolars i nou parròquies de l’arxidiòcesi han participat en aquest Concurs que pretén fer arribar als infants i adolescents, any rere any, el missatge de la Paraula de Déu a partir d’unes activitats i qüestionaris. El lema d’enguany, proposat pel grup Avant de Terrassa, organitzadors del Concurs, ha estat «Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau» (cf. Mt 5, 1-12).

El lliurament de premis, presidit pel Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol. va tenir lloc el dissabte dia 2 de juny a l’església parroquial de Sant Pere i Sant Pau de Tarragona. Hi va assistir el rector de la Parròquia, Mn. Antoni Pérez de Mendiguren, biblista i director del Secretariat d’Animació Bíblica de l’arquebisbat de Tarragona; el delegat diocesà d’Ensenyament, Mn. Norbert Miracle, a més dels alumnes, pares i mestres.

Aquest any han participat en el Concurs Bíblic de Catalunya 7.940 nois i noies de la nostra arxidiòcesi. Els premiats de diverses categories han estat trenta-set. La resta d’alumnes, pel fet de participar, també han comptat amb un petit obsequi.

Des del primer Concurs fet en l’àmbit local de Terrassa, amb 369 participants, fins a dia d’avui, en que el Concurs s’ha estès a tots els bisbats de Catalunya hi han participat més d’un milió tres cents mil alumnes.