Inici | Contacte Santoral | Vocabulari religiós | Actes Sant Fructuós Dissabte, 18 de agost de 2018
idioma castellano
consulti la nostra web a facebook Twitter de l'Arquebisbat de Tarragona Arquebisbat de Tarragona al Youtube Flickr

NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Finalitzen les obres de reparació del campanar de l’església parroquial d’Albinyana

enviar a un amigo

El dia 4 d’aquest mes de maig van finalitzar les obres per a restaurar el terrat del segon pis del campanar del temple parroquial de Sant Bartomeu d’Albinyana. Aquesta intervenció permetrà eliminar les humitats i les filtracions que afectaven a la seva estructura.

El cost de l’obra —3.185 euros—, ha comptat amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona que ha aportat la quantitat de 1.976 euros.

Entre les properes accions es contempla eliminar les humitats que afecten l’interior de l’església parroquial.