NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Ha mort Mn. Lluís M. Bosch Àvila

enviar a un amigo

Mn. Lluís M. Bosch ha mort aquest dimarts, dia 29 de maig, a l’edat de 95 anys.

Ordenat prevere el 21 de desembre de 1946 a Barcelona va iniciar el seu ministeri com a vicari de les parròquies de Sant Miquel Arcàngel de Mont-roig del Camp i Santa Maria de Falset. Anys més tard seria nomenat rector de la Parròquia de l’Assumpció de Maspujols, rector de la Parròquia de l’Assumpció del Pla de Santa Maria i confessor ordinari de la comunitat de germanes Dominiques que hi havia al poble. També va ser rector de la Parròquia de Sant Pere Apòstol de Tarragona de 1969 a 1984, i després d’aquest període ho va ser, durant catorze anys, de la Parròquia de Sant Joan Baptista de Clarà, a Torredembarra. De 1997 a 1998 va ser administrador parroquial de Santa Maria de La Pobla de Montornès i, entre el 2006 i 2010, capellà adscrit de la Parròquia de Sant Fructuós de Tarragona.

Entre d’altres càrrecs va ser membre del Consell Presbiteral, de la Comissió de Béns Eclesiàstics i rector consultor de l’Arquebisbat.

Reposi en la pau de Crist.