Inici | Contacte Santoral | Vocabulari religiós | Actes Sant Fructuós Dissabte, 18 de agost de 2018
idioma castellano
consulti la nostra web a facebook Twitter de l'Arquebisbat de Tarragona Arquebisbat de Tarragona al Youtube Flickr

NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

L’Arxiu Històric Arxidiocesà de Tarragona i l’Ajuntament de La Pobla de Mafumet signen un conveni de col·laboració

enviar a un amigo

El Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, i l’alcalde de La Pobla de Mafumet, Sr. Joan M. Sardà i Padrell han signat un acord de col·laboració aquest dilluns, dia 28 de maig, al Palau arquebisbal.

El conveni tindrà una durada de quatre anys i permetrà la digitalització de tota aquella documentació relacionada amb la Parròquia de Sant Joan Baptista de la Pobla de Mafumet, per tal de posar-la a l’abast de la ciutadania a través de la pàgina web de l’Arxiu Històric Arxidiocesà de Tarragona (www.ahat.cat).