NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Dilluns, dia 9 d’abril: Jornada per la vida

enviar a un amigo

Coincidint amb la solemnitat de l’Anunciació del Senyor, aquest proper dilluns, dia 9 d’abril, s’escau la Jornada per la vida amb el lema «Educar per acollir el do de la vida».

Aquesta Jornada té com a objectiu prendre consciència de l’inestimable valor que té tota vida humana i de què cal acollir-la amb responsabilitat.

Per aquest motiu, aquest mateix dilluns, el Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, presidirà una eucaristia al Centre diocesà Pastoral Oblates de Tarragona (Portal del Carro, 13) a les vuit del vespre, organitzada per la Delegació diocesana de pastoral familiar.

També, en el Full Dominical d’aquest diumenge, s’hi pot trobar un suplement amb informació de tots els projectes i serveis impulsats per la pastoral familiar de l’Arquebisbat per tal d’acompanyar, atendre i ajudar a dones, parelles i/o professionals que ho necessitin.