NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Els periodistes i escriptors celebren un any més la diada del seu patró, sant Francesc de Sales

enviar a un amigo

Aquest any els periodistes i professionals de la comunicació han conegut la tasca que la Comunitat del Cenacle fa a la fraternitat de la Mare de Déu de Misericòrdia, al terme de Cornudella del Montsant, amb joves amb drogodependència.

Aquesta visita, organitzada pel Departament diocesà de Mitjans de Comunicació Social de l’Arquebisbat i encapçalada pel Sr. Arquebisbe, s’ha realitzat al voltant de la festivitat de sant Francesc de Sales, patró dels periodistes, el dilluns dia 22 de gener.

Aquesta Comunitat nascuda a Itàlia l’any 1983 de la mà de Sor Elvira Petrozzi pretén donar resposta al crit de desesperació de molts joves cansats i desil·lusionats, addictes a les drogues, i a persones que cerquen l’alegria i el sentit veritable de la vida. Ho fan a través de la pregària, el treball i la vida comunitària.

A més, aquest dijous, dia 24 de gener, dia de la festivitat, s’ha celebrat una missa a la capella del Palau arquebisbal a la que han assistit periodistes i col·laboradors assidus del Departament. El Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, ha encoratjat als professionals de la comunicació a ser sembradors d’esperança i a exercir la seva professió servint a la veritat.