NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Comença la segona edició del curs Alpha a l’arxidiòcesi

enviar a un amigo

Prop de tres-centes persones han iniciat aquesta setmana passada, del 10 al 13 de gener, la segona edició del curs Alpha a l’arxidiòcesi impulsat per la Delegació diocesana de pastoral de joventut.

Un total de vuit parròquies i arxiprestats, cinc més que l’any passat, ho fan realitat: Vila-seca, Sant Joan de Reus, Valls, l’arxiprestat Tarragona, Riudoms, Montblanc, Creixell i Santa Coloma de Queralt. El curs, que finalitzarà tot just abans de Setmana Santa, tindrà un dia conjunt anomenat el dia de l’Esperit que se celebrarà el dissabte dia 24 de febrer a Tarragona.

Aquest curs de primer anunci de la fe, iniciat a Anglaterra als anys vuitanta, pretén ser una eina evangelitzadora al servei de les parròquies.