NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Del 27 de novembre al 3 de desembre se celebrarà ‘La Setmana de la Bíblia’

enviar a un amigo

Amb la voluntat de difondre i aprofundir en la Sagrada Escriptura, per segon any consecutiu, el proper primer diumenge d’Advent i dia d’inici de l’Any Litúrgic, el dia 3 de desembre, se celebrarà el «Diumenge de la Paraula». Un dia per a posar en relleu la centralitat de la Paraula de Déu en la vida, l’espiritualitat i l’acció de l’Església.

Responent a la crida del papa Francesc de promoure iniciatives que destaquin el valor eclesial i espiritual de la Paraula de Déu, a partir del proper dilluns dia 27 de novembre i fins el proper diumenge dia 3 se celebrarà la «Setmana de la Bíblia».

Amb motiu d’aquesta Setmana el Secretariat d’Animació Bíblica de l’Arquebisbat ha programat les següents activitats:

—Dilluns 27 de novembre, a les 19.00 h

Xerrada: Llegir la Bíblia a la litúrgia, a càrrec de Joan Massot
Al Centre Tarraconense El Seminari

—Dimarts 28 de novembre

Xerrada «Els personatges bíblics del retaule de la Parròquia de Sant Joan Baptista de Valls», a càrrec de M. de l’Esperança Amill, membre del Secretariat Diocesà d’Animació Bíblica. A l’església parroquial de Sant Joan de Valls, a les 16.30 i a les 19.30 h.

Lectura del llibre del Gènesi. El cicle d’Abraham i Isaac
Al Centre Tarraconense El Seminari, a les 19.00 h.

—Dimecres 29 de novembre, de 10.00 a 12.00 h i de 17.00 a 19.00 h

Portes obertes al Museu bíblic de Tarragona (c/ de les Coques, 1-C)

—Dimecres 29 de novembre, a les 19.00 h

Llegim i preguem amb la Bíblia (amb interludis musicals)