NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Trobada del Sr. Arquebisbe amb usuaris de la Fundació Bonanit i ‘Cafè i Caliu’ a la Catedral

enviar a un amigo

Amb motiu de la I Jornada Mundial dels Pobres que se celebrarà el proper diumenge dia 19 de novembre per iniciativa del papa Francesc i responent a la seva crida de tenir un gest de solidaritat amb els pobres, el Sr. Arquebisbe es va reunir el dijous, dia 16 de novembre, a la tarda, amb usuaris, voluntaris i professionals de la Fundació Bonanit i Cafè i Caliu de Tarragona. Mons. Jaume Pujol els va convidar a una visita guiada a la Catedral i seguidament van compartir plegats un petit refrigeri en un local proper.

La Fundació Bonanit procura allotjament a persones sense sostre mentre que Cafè i Caliu, un servei de Càritas Interparroquial de Tarragona, dona esmorzar complet a les persones sense llar o que viuen en situacions de risc social.