NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

La Delegació diocesana de pastoral familiar organitza el primer curs de capacitació per al Projecte Àngel

enviar a un amigo

Una vintena de persones ha participat, els dies 29 i 30 de setembre, en la primera formació sobre el Projecte Àngel al Centre Pastoral Les Oblates de Tarragona.

La formació, a càrrec de voluntaris de la Fundació Spei Mater i impulsada per la Delegació diocesana de pastoral familiar, ha donat a conèixer als participants la funcionalitat i característiques del projecte com també els referents que existeixen i aspectes pràctics per a la seva aplicació a l’arxidiòcesi.

L’objectiu del Projecte Àngel és facilitar a les dones que es troben amb un embaràs imprevist tant l’atenció inicial per afrontar aquesta nova realitat perquè puguin seguir endavant amb la gestació com l’ajuda perquè descobreixin que el fet de tenir un fill és una benedicció de Déu.