NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Els diàlegs prematrimonials, una proposta per a les parelles que es preparen per al matrimoni

enviar a un amigo

La Delegació diocesana de pastoral familiar, a través del Centre diocesà de preparació per al matrimoni, ofereix una proposta de formació, diàleg i reflexió a les parelles de nuvis que es preparen per al sagrament del matrimoni. Des d’ara i fins el mes de juny de 2018 s’ofereixen un total de disset cursos ja sigui entre setmana —amb quatre propostes diferents— o bé en cap de setmana.

L’objectiu d’aquests diàlegs és ajudar les parelles a preparar-se per a formar una família cristiana acompanyats d’un matrimoni que fa d’animador i que condueix les diferents sessions en les que es tracten temes com la psicologia de la parella, l’amor, la sexualitat, els fills, la dimensió social i la fe i el sagrament del matrimoni. Les sessions, en grups de cinc a set parelles, tenen una durada de dues hores al llarg de dues o tres setmanes consecutives, depenent de la modalitat triada. L’aportació per als diàlegs, que es realitzaran a la Casa de les Oblates (c. Portal del Carro, 13, Tarragona), és de 10 euros per parella.

Per a més informació i/o inscripcions es pot consultar el web http://pastoral.familiar.arqtgn.cat o escriure un correu a prematrimonials.tarragona@arqtgn.cat. També es pot trucar als telèfons 977 23 41 91 o al 626 414 007 (Montse).