NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Tarragona acull la darrera Jornada diocesana de formació de pastoral de la salut d’aquest curs

enviar a un amigo

La Delegació diocesana de pastoral de la salut va organitzar aquest dissabte dia 27 de maig la segona Jornada diocesana de formació del curs a l’Hospital de Santa Tecla de Tarragona amb el lema «La Paraula s’actualitza en nosaltres». En aquesta ocasió la formació va anar a càrrec de Mn. Joan Magí, biblista i capellà adscrit a la Parròquia de Sant Pere i Sant Pau de Tarragona. L’acte va comptar amb l’assistència del Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol; de la delegada diocesana de pastoral de la salut, Sra. Mercè Guasch i el capellà de l’Hospital de Santa Tecla, Mn. Joan Aragonès.

Resseguint cites bíbliques i textos del Magisteri de l’Església com l’exhortació apostòlica Evangelii Gaudium (La joia de l’Evangeli) o la carta encíclica Laudato si (Lloat sigueu), Mn. Joan Magí va subratllar la importància de la missió de cada batejat i el seu compromís en l’evangelització. També va fer referència l’opció preferencial de l’Església pels pobres i els més fràgils i el compromís que implica una veritable preocupació per la persona i el seu bé.

La jornada es va cloure amb el dinar de germanor.