NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

IV DIÀLEG MISSIÓ-COOPERACIÓ, amb el títol: Identitat i valors en l’educació.

enviar a un amigo

Aquest dimarts dia 23 la Delegació diocesana de Missions presenten, una taula de Diàleg amb persones implicades en l’educació per a parlar de la complexitat i dels elements que més han modificat el sentit de l’educació al món.

L’accés i la qualitat a l’educació són factors determinats per a la igualtat d’oportunitats i per a la cohesió social en qualsevol país.

Jeaneth Padilla i Marely Maldonado, directores d’escoles a Trujillo (Hondures), ens presenten la seva tasca no només en educació sinó també en integració social, benestar, ocupabilitat per a garantir un futur en entorns desfavorits.

També intervindran Juanjo Fernández, professor, escriptor i conferenciant, consultor pedagògic a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya. Moderen la taula: Aida Solé i Jordi Rovira, professors

Al mateix temps també es presentarà el llibre  Què dirien els teus ulls?. Una experiència de missió a Hondures per  Blanca Serres Marco