NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Més de 8.000 alumnes de l’arxidiòcesi han participat en la 32a edició del Concurs Bíblic de Catalunya

enviar a un amigo

El lliurament de premis va tenir lloc el dissabte dia 20 de maig a la Parròquia de Sant Pere i Sant Pau de Tarragona.

L’acte, presidit pel Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, va iniciar-se amb la benvinguda al centenar i mig d’assistents entre pares, metres i escolars per part del rector de la Parròquia, Mn. Antoni Pérez de Mendiguren, biblista i director del Secretariat d’Animació Bíblica de l’arquebisbat de Tarragona, donà la benvinguda al centenar i mig d’assistents entre pares, mestres i escolars. També hi va assistir Mn. Norbert Miracle, delegat diocesà d’Ensenyament i Mn. Joan Magí, biblista i membre de la junta de l’Associació Bíblica de Catalunya. L’animació de l’acte va anar a càrrec d’Àlex Muñoz, mestre, catequista i monitor d’Esplai.

Aquest any han participat en el Concurs Bíblic de Catalunya 57.445 participants dels quals 8.742 són de la nostra arxidiòcesi. A nivell diocesà la participació ha estat de setanta-vuit centres escolars i set parròquies. Entre tots ells, els premiats de diverses categories han sumat trenta-set. La resta d’alumnes, pel fet de participar, també han comptat amb un petit obsequi.

Veure més fotografies »