NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

El ‘Club Vaixell’ celebra el 50è aniversari amb una missa d’acció de gràcies

enviar a un amigo

Aquesta entitat, de la Fundació Sant Joaquim i Santa Anna de l’Arquebisbat, està formada per nois i noies amb discapacitat psíquica, famílies i voluntaris. A través de diverses experiències de lleure els participants enforteixen habilitats socials i desenvolupen la seva autonomia.

Amb motiu d’aquesta efemèride el Sr. Arquebisbe va presidir una eucaristia, concelebrada per Mn. Josep Masdéu i Mn. Jordi Rosell, a l’església parroquial de Sant Fructuós de Tarragona el passat dissabte dia 8 d’abril. A l’acte també hi va assistir l’alcalde la ciutat, Sr. Josep-Fèlix Ballesteros.

«Dono gràcies a Déu per tot el bé que ha fet el Club durant tots aquests anys i el que continuarà fent en els propers», va dir Mons. Jaume Pujol. «Com ja sabeu l’eucaristia és una acció de gràcies i avui heu de donar gràcies a molta gent, primer a Mn. Tomàs que amb el seu impuls, esforç i pregària va fer possible el Club Vaixell i també a totes les persones que han col·laborat i col·laboren», va expressar. Adreçant-se als nois i noies va dir: «I com no podia ser d’una altra manera gràcies als qui hi participeu, sense vosaltres no tindria sentit, estaria buit, no tindria la joia i l’alegria que aporteu».