Inici | Contacte Santoral | Vocabulari religiós | Actes Sant Fructuós Divendres, 18 de agost de 2017
idioma castellano idioma english
consulti la nostra web a facebook Twitter de l'Arquebisbat de Tarragona Arquebisbat de Tarragona al Youtube Flickr

NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

La creu de Lampedusa arriba a l’arxidiòcesi

enviar a un amigo

Aquest dissabte dia 18 de març, a la tarda, hi haurà l’acollida diocesana, amb la presència del Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, en el marc de la Trobada de joves a Riudoms.

Durant una setmana aquesta creu, feta amb restes d’embarcacions d’immigrants que han arribat a l’illa siciliana de Lampedusa i beneïda pel papa Francesc, pelegrinarà per tota l’arxidiòcesi. La seva presència a l’arxidiòcesi serà una oportunitat per tenir present i pregar per tants refugiats que fugen de la guerra o la misèria absoluta dels seus països.

En l’acollida a Riudoms, organitzada per la Delegació diocesana de Joventut, hi haurà un acte al Teatre del Casal i seguidament presidirà l’eucaristia a l’església parroquial de Sant Jaume Apòstol on es comptarà amb la participació dels més de dos-cents adolescents i joves.

A més de Riudoms visitarà Montblanc, Reus, Tarragona i Valls acollida en parròquies o escoles. Els actes que es realitzaran també seran diversos com per exemple pregàries, vetlles, eucaristies, pelegrinatges o viacrucis.

Finalment, el diumenge dia 26 de març a les 11.00 h, a la Catedral de Tarragona, com a acte de clausura, se celebrarà una eucaristia amb la presència de la Creu. Organitzada per l’Arquebisbat comptarà amb la col·laboració de Càritas Diocesana de Tarragona.