NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Equips de la pastoral familiar participen en la jornada de formació sobre l’exhortació ‘Amoris Lætitia’

enviar a un amigo

Aquest passat dissabte, dia 4 de març, una trentena de persones encarregades de l’acolliment i la preparació al matrimoni així com també de l’equip del Projecte Raquel, van participar en la formació organitzada per la Delegació diocesana de pastoral familiar al Centre Pastoral de les Oblates a Tarragona.

La formació va anar a càrrec del Dr. Joan Costa, professor de la Facultat de Teologia de Catalunya, el qual va aprofundir en els diferents temes que es tracten en els capítols de l’exhortació apostòlica Amoris Lætitia (L’alegria de l’amor) tot aportant moltes experiències personals. La trobada va ser reeixida fet que va motivar als participants a fer una lectura més pausada i en profunditat d’aquest document.