Nomenaments

S'han trobat 2 registres.
Pàgines: [1]

El Sr. Arquebisbe ha signat darrerament els següents nomenaments :

25/07/2017

Parroquials

Mn. Joan Antoni Cedó, moderador de les parròquies de l’Assumpció i de Sant Josep Obrer de Reus (continua com a rector de les parròquies Prioral de Sant Pere i Puríssima Sang de Reus).

Mn. Ignasi Cabré Mas, rector de la Parròquia de Santa Maria Assumpta de Bonavista (Tarragona).

Mn. Antoni Pérez de Mendiguren i Cros, rector de la Parròquia de Sant Feliu Màrtir de Constantí (continua com a rector de la Parròquia de Sant Pere i Sant Pau de Tarragona).

Mn. Patxi Xabier Segura Echezárraga, rector de les parròquies de l’Assumpció d’Alcover, de Sant Pere ad Vincula de Mont-ral, de Sant Andreu de Farena, de Santa Úrsula del Milà, de Santa Maria Magdalena de la Masó, de Sant Nicolau de la Riba, de Sant Salvador de Picamoixons i de Sant Simó de Fontscaldes.

Mn. Marcus Vinicius Teixeira Araújo, moderador de les parròquies de la  Transfiguració del Senyor de Vimbodí, de Santa Maria Assumpta de Tarrés i de Sant Joan Baptista de Vallclara (continua com a rector de les parròquies de Sant Miquel Arcàngel de l’Espluga de Francolí i de Santa Maria de Senan).

Mn. Miquel Barcos Ripollés, diaca encarregat de la cura pastoral de les parròquies  de la Transfiguració del Senyor de Vimbodí, de Santa Maria Assumpta de Tarrés i de Sant Joan Baptista de Vallclara.

P. Lean Jude Poulose, o.c.d., vicari de la Parròquia de Sant Fructuós de Tarragona.

Mn. Isidre Foguet Magriñà, adscrit a la Parròquia de Sant Joan Baptista de Tarragona i capellà del Sanatori Villablanca.

Mn. Joaquim Claver Caselles, adscrit a la Parròquia de Sant Pere Apòstol de Tarragona.

Consell diocesà per als assumptes econòmics

Sr. Josep Rull Montejo

Sr. Rafael M. Muñoz Bertomeu

Sr. Antoni Húber Company

Sr. Josep M. Bartolomé Anguela

Sr. Enric Dalmau Cortés

Sr. Manuel Crespo Palau

03/07/2017

Mn. Joan Antoni Cedó Perelló, president en funcions del Patronat de la Fundació Santa Maria de Siurana.

19/06/2017

Equip formatiu Seminari Major Interdiocesà

Mn. Norbert Miracle Figuerola, rector del Seminari Major Interdiocesà.

Mn. Jaume Casamitjana Vilaseca, vicerector del Seminari Major Interdiocesà.

Mn. Javier Vilanova Pellissa, director espiritual del Seminari Major Interdiocesà.

Nomenaments parroquials

Mn. Joan Àguila Chavero, rector de les parròquies de Sant Joan Baptista, de Sant Antoni Abat i de la Mare de Déu del Carme de Valls, i encarregat amb facultats de rector de l’església de Sant Mateu de Miramar.

Mn. Josep Bofarull Veciana, rector de les parròquies de Santa Maria Assumpta de Maspujols, de Sant Pere Apòstol de Riudecols i de Sant Antoni de Pàdua de les Irles, i encarregat de l’església de la Concepció de Maria de les Voltes.

P. Iulian Butnaru, rector de les parròquies de l’Assumpció de les Borges del Camp, de Sant Miquel Arcàngel d’Alforja, de Sant Andreu d’Arbolí i de Sant Esteve de la Febró.

Mn. Josep Moreno Espinosa, rector de la Parròquia de Sant Bernat Calvó de Reus.

Mn. Estanislau Figuerola Gual, diaca encarregat de la pastoral de les parròquies de l’Assumpció i de Sant Josep Obrer de Reus.

Mn. Marcus Vinicius Teixeira Araújo, rector de les parròquies de Sant Miquel Arcàngel de l’Espluga de Francolí i de Santa Maria de Senan, i capellà de la Residència de Gent Gran Jaume I de l’Espluga de Francolí.

Mn. Lluís Simón Pascual, rector de la Parròquia de Sant Ramon de Penyafort de Masllorenç i encarregat de l’església de Sant Bartomeu Apòstol de Masarbonès (continua com a vicari a les parròquies de Santa Maria de Vila-rodona, de Sant Bartomeu de Montferri i de Sant Joan Baptista de Rodonyà.)

Mn. Jean Damascene Ndagijimana, vicari de les parròquies de Santa Eulàlia de Banyeres del Penedès, de Sant Julià de l’Arboç i de Santa Maria de Bellvei.

Mn. Ignasi Olivé Costas, adscrit a la Parròquia de Sant Bernat Calvó de Reus.

Sra. Núria Pasqual Felip, renovació per a cinc anys com a laica amb missió pastoral de les parròquies de Sant Andreu de la Selva del Camp, Sant Miquel Arcàngel de l’Albiol i Sant Miquel Arcàngel d’Almoster.

Sra. Dolors Jané Berga, renovació per a cinc anys com a laica amb missió pastoral de la Parròquia de Sant Salvador del Vendrell.

Altres nomenaments

Mn. Joan Àguila Chavero, delegat diocesà per a la catequesi i el catecumenat.

Mn. Agustí Ayats Badia, capellà del Centre Penitenciari Mas d’Enric.

Renovació de nomenaments

Mn. Josep Queraltó Serrano, director de la Residència Sacerdotal Sant Fructuós de Tarragona.

Mn. Josep M. Serra Roigé, administrador de la Residència Sacerdotal Sant Fructuós de Tarragona.

Sr. Andreu Muñoz Melgar, director del Museu Bíblic Tarraconense.

Sr. Francesc Escobar Poblet, director del Secretariat Justícia i Pau de l’arxidiòcesi de Tarragona