NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

El Sr. Arquebisbe als catequistes de l’arxidiòcesi: ‘Els infants i joves us necessiten’

enviar a un amigo

Aquest diumenge, dia 21 d’octubre, la Delegació diocesana de catequesi i catecumenat ha convocat als catequistes de l’arxidiòcesi a la celebració d’enviament presidida pel Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol.

Els catequistes, acompanyats també dels seus rectors, van participar en aquest acte d’enviament tot just a l’inici del curs pastoral. El rés de Vespres solemnes es va cloure amb l’enviament de tots aquells/es que vetllen a les parròquies per iniciar en la fe a infants i joves i ensenyar-los i educar-los, il·luminats per la paraula de Déu i la doctrina de l’Església, el que ells mateixos han après a viure i celebrar.

«Malgrat totes les dificultats estigueu contents d’aquesta tasca que us ha encomanat l’Església. Els infants i joves us necessiten. L’Església us necessita. Per això agraïm la vostra generositat i el vostre treball. Prepareu-vos constantment, no oblideu que també vosaltres heu de créixer com a cristians i com a educadors de la fe dels altres», va dir-los el Sr. Arquebisbe.