NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

La Fundació Obra Pia Montserrat i del Col·legi d’Advocats de Tarragona signen un acord de col·laboració

enviar a un amigo

L’Arquebisbe de Tarragona, Mons. Jaume Pujol Balcells, president de la Fundació Obra Pia Montserrat, i el degà de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Tarragona (ICAT), Sr. Manel Albiac Cruxent, han signat aquest dilluns, dia 23 de juliol, un acord de col·laboració per al projecte Llar Natalis impulsat per la Delegació diocesana de pastoral familiar. Aquest projecte té com a objectiu acollir mares gestants en risc d’exclusió social i amb el perill de veure’s abocades a interrompre el seu embaràs.

Amb aquest acord el Col·legi d’Advocats de Tarragona posarà a disposició de la Llar Natalis un servei d’orientació jurídica personalitzada, amb un torn gratuït de lletrats adscrits, per tal d’assessorar a les usuàries. El servei, que s’impartirà a la seu de l’ICAT, s’articularà a través de la Comissió de Conciliació, Polítiques per la Igualtat i d’Atenció al Col·legiat copresidit per les senyores Fina Méndez i Jennifer Macía. El present acord tindrà una durada d’un any prorrogable automàticament.

A l’acte de signatura hi ha assistit el vicari general de l’arxidiòcesi, Mn. Joaquim Fortuny; el delegat diocesà de pastoral familiar, Mn. Josep Masdéu; la directora de la Llar Natalis, Sra. Carmen Cumplido i la copresidenta de la Comissió de Conciliació, Polítiques per la Igualtat i d’Atenció al Col·legiat de l’ICAT, Sra. Fina Méndez.