NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

La coral Aprodisca omple l’església vella de l’Espluga de Francolí

enviar a un amigo

Aquest Cor, fundat l’any 2011, està format per persones amb discapacitat intel·lectual procedents de l’Associació Pro Persones amb Disminució Psíquica de la Conca de Barberà (Aprodisca).

El passat diumenge, dia 8 de juliol, dotze cantaires d’aquesta coral, dirigida per l’espluguí Josep Maillo, van acompanyar, amb els seus cants, la missa de diumenge, al matí, a la parròquia de Sant Miquel Arcàngel de l’Espluga, conjuntament amb el cor parroquial. Tots ells, molts atents a la direcció, van cantar amb entusiasme i de memòria, sense partitura.

A la tarda, el mateix Cor, en agraïment a la Parròquia, va oferir un repertori de cançons populars, clàssiques i romàntiques, entre d’altres. El públic assistent va valorar tot el treball amb forts aplaudiments, després de cada cançó interpretada. Per cloure l’acte, els cantaires van interpretar el cant «Encén una llum» convidant a encendre una espelma als assistents.

En la presentació del concert, la Sra. Carme Sureda, presidenta de l’Associació, va lloar el treball de voluntariat que realitza el director, Josep Maillo, amb aquesta coral de 17 cantaires al llarg d’aquesta dècada treballant, assajant i actuant, així com també va agrair la bona acollida de la parròquia per a la celebració del concert.

Fotografies: Pep Marató, EFMR