Inici | Contacte Santoral | Vocabulari religiós | Actes Sant Fructuós Divendres, 21 de setembre de 2018
Sant Mateu -
idioma castellano
consulti la nostra web a facebook Twitter de l'Arquebisbat de Tarragona Arquebisbat de Tarragona al Youtube Flickr

NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

El Moviment cristià de gent gran, Vida Creixent, celebra la seva trobada diocesana

enviar a un amigo

En el marc d’aquesta trobada, celebrada el dia 20 de juny, es va elegir nou president diocesà, el Sr. Josep M. Ferran, el qual substitueix a la Sra. Amàlia Domingo.

La Casa de Sant Josep, dels germans de La Salle, va acollir aquesta trobada anual presidida pel Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, en la que es va constituir el Consell d’Acció Pastoral a partir dels diferents grups parroquials representats. També va tenir lloc una ponència a càrrec de Sergi Òliva, president de Vida Creixent de Catalunya, Andorra i les Balears amb el títol «XXXV anys de Vida Creixent sota el lema: amistat, espiritualitat i apostolat, i el seu futur en el segle XXI» amb torn de paraula per a Mn. Xavier Morató, consiliari de Vida Creixent de Catalunya, Andorra i les Illes, Mn. Pere Ribes, diaca de Vida Creixent i Mn. Josep Maria Font, consiliari diocesà de Vida Creixent.

Seguidament, a la capella major, el Sr. Arquebisbe va presidir la celebració de l’eucaristia. En l’homilia els va animar a viure amb intensitat els tres pilars fonamentals del Moviment: l’amistat, acollir l’altre i estimar-lo; l’espiritualitat, vivint intensament el coneixement de Déu i saber descobrir-lo en les petites coses, i l’apostolat, saber donar testimoni del Déu trobat íntimament. «Us encomano a que sigueu testimonis de fe especialment vers les generacions més joves i també a les famílies ja que vosaltres, la gent gran, sou imprescindibles pels vostres consells i la vostra experiència», va dir.

La col·lecta es va destinar al Projecte Raquel, impulsat per la Delegació diocesana de pastoral familiar, i els cants de la celebració van ser sostinguts pel compositor musical Josep-Enric Peris i el cantant Jordi Freixa.

Finalment van celebrar el dinar de germanor en el que es va retre un petit homenatge a la Sra. Amàlia Domingo qui ha estat fins ara coordinadora diocesana de Vida Creixent