NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Els religiosos i religioses de l’arxidiòcesi comparteixen una jornada fraternal a Cambrils

enviar a un amigo

Valls, Tarragona, Reus, Vila-seca, Les Borges del Camp, Cambrils... Aquests han estat alguns dels llocs procedència dels religiosos i religioses de l’arxidiòcesi que han participat en la trobada diocesana, aquest dissabte passat, dia 26 de maig, celebrada a la Casa Sant Josep de Cambrils, dels Germans de les Escoles Cristianes.

Organitzada per la Delegació diocesana de Vida Consagrada la jornada ha volgut ser una trobada de convivència fraterna on compartir la vocació de consagrats. El matí va ser el moment de reflexionar en grups amb la nova exhortació apostòlica del papa Francesc Gaudete et exultate ‘Alegreu-vos i celebreu-ho’, seguit de la celebració de l’eucaristia presidida pel Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, i concelebrada pel P. Pere Cardona, caputxí i delegat diocesà i Mn. Albert Palacín, capellà de la Casa. La missa va donar pas al dinar de germanor i a una visita posterior als diferents espais de la Casa com la infermeria, la biblioteca o la sala dels màrtirs, entre d’altres.