NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

El Col·legi Sant Rafael de La Selva del Camp inicia els actes del seu 175è aniversari

enviar a un amigo

El passat diumenge, dia 6 de maig, el Col·legi diocesà Sant Rafael de La Selva del Camp va donar el tret de sortida al conjunt d’actes organitzats amb motiu del seu 175è aniversari que porta per lema «175 anys deixant empremta. Construint futur».

La jornada es va iniciar amb la inauguració d’una exposició fotogràfica i de records de la història d’aquest centre al claustre seguida de la missa d’acció de gràcies presidida pel Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, i en la que els infants de l’escola hi van participar amb els cants i la música. En l’homilia, el Sr. Arquebisbe va mostrar el seu agraïment a totes les persones que han fet possible la missió d’aquesta escola atenent a la diversitat dels alumnes de cada època i apostant, en els darrers anys per una bona transformació cap a la innovació i inclusió basant-se en la persona. «Moltes felicitats! 175 anys ensenyant no és un aniversari que tothom pugui celebrar ni que se celebri cada dia», va manifestar. Mons. Jaume Pujol també va recordar breument la història del Col·legi fent un reconeixement especial a la tasca educativa de les Filles de la Caritat iniciada a partir de l’any 1843. La Jornada es va cloure amb un dinar de germanor.

L’acte va comptar amb l’assistència del director de l’escola, Sr. Joan Carles López; del director de la Fundació Sant Fructuós, Sr. Francesc Ortiz; del conseller provincial de la Congregació de la Missió, P. Enrique Alagarda; la representant de la Visitadora provincial de les Filles de la Caritat, Gna. Rosa Garcia, i el tinent d’alcalde de l’Ajuntament de La Selva del Camp, Sr. Jordi Vinyals; entre d’altres.

Jornada sobre innovació educativa

Aquest proper dissabte, dia 12 de maig, se celebrarà una Jornada educativa sobre el tema «Innovació a l’escola. Inclusió en la innovació» al Castell del Paborde de La Selva del Camp. Amb motiu d’aquest aniversari s’ha creat una pàgina web www.175santrafael.com on es pot trobar més informació.